Τετάρτη, 16 - 10 - 2019
Soundtrack ιστοσελίδας

Αρχική
Η ΟΝΝΕΔ Κορινθίας
Νέα και ανακοινώσεις
Δραστηριότητες
Δελτία Τύπου
Για θυμήσου ...
Ενδιαφέροντα
Φωτογραφίες
Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη
ΟΝΝΕΔ Κορινθίας Web TV
Δημοσιεύματα Εφημερίδων
Το Forum μας
Εγγραφή μέλους
Σύνδεσμοι
Ευρετήριο
Επικοινωνία
RSS Feeds - Νέα Υπηρεσία
Eγγραφείτε στo Daily Report και Week Report της ΟΝΝΕΔ Κορινθίας
Εισάγετε απλά το όνομά σας και το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας κάθε μέρα !

Name:

Email:

Receive HTML mailings?
Subscribe Unsubscribe
Τα γραφεία της ΟΝΝΕΔ Κορινθίας λειτουργούν κάθε Παρασκευή από 19.00 ως 22.00, Κολιάτσου και Περιάνδρου στην Κόρινθο. Σας περιμένουμε.

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 2741025536


Προβληθείτε στην ιστοσελίδα μας με το δικό σας banner !

Επικοινωνήστε μαζί μας !

E-mail: info@onned-korinthias.gr
























Εξοπλισμοί. «Απόρρητη» διαφθορά. Εκτύπωση E-mail
Έχει γραφτεί από ΟΝΝΕΔ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ   
Πέμπτη, 08 - 01 - 2009

(δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Πρωϊνή" στις 9/1/09)
(δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Σήμερα" στις 9/1/09)
(δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Ενημέρωση Πελοποννήσου" στις 9/1/09)
(δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Εφημερίδα της Κορίνθου" στις 9/1/09)



Γράφει ο Παύλος Πέππας, Γεν. Γραμ. Τ.Γ. ΟΝΝΕΔ Κορίνθου

Image Εδώ και αρκετά χρόνια οι ένοπλες δυνάμεις νοσούν
από τη μεταδοτική νόσο της διαφθοράς.
Πέρασαν δεκαετίες κατά τη διάρκεια των οποίων, με τη
χρήση ασόβαρων προσχημάτων, οι προμήθειες των ενόπλων
δυνάμεων καλύπτονταν από μυστηριώδη ομίχλη που τις
έκανε και συνεχίζει να τις κάνει σε πρώτο βαθμό αόρατες.

Θέση μου είναι ότι βασική αιτία αποτελεί το γεγονός ότι οι
νόμοι 1558/85 και 2439/95 έδωσαν τη δυνατότητα να
γεμίσουν οι διάδρομοι του ΥΠ.ΕΘ.Α. από μετακλητούς
υπαλλήλους. Παρατρεχάμενους υπουργών, υφυπουργών
και γενικών γραμματέων, κατά κανόνα αποτυχημένους
δημοτικούς συμβούλους έως αποτυχημένους βουλευτές,
πολλοί από τους οποίους έμαθαν να ζουν προκλητικά
απέναντι σε αυτούς που προσπαθούν να ζήσουν μόνο από
τη δουλειά τους.

Συνδικαλιστές, τραπεζικοί υπάλληλοι, φαρμακοποιοί και οδοντίατροι, πολλοί από
τους οποίους δεν είχαν πάει καν φαντάροι, βρέθηκαν σε ανώτατες διοικητικές θέσεις
του Υπουργείου Εθνικής ¶μυνας και αποφάσιζαν χωρίς κανένα προσωπικό κόστος,
μα κυρίως χωρίς καμία εμπειρία και γνώση για θέματα από τη μετάθεση ενός
στρατιώτη και την αποστρατεία ενός ανώτατου αξιωματικού έως την αγορά
εξοπλιστικών της χώρας.

Όπως λέει και η “Καθημερινή” της 25/5/03: «Επιφανή δείγματα της συνομοταξίας
των παλικαριών που ανδρώθηκαν και θέριεψαν στο ΠΑΣΟΚ, στον καθημερινό βίο
των κλαδικών σΆ ένα παράδοξο δείγμα λενινιστικής οργάνωσης και κοτζαμπάσικης
φατρίας. Μουστάκια, λαδωμένο μαλλί, ετοιματζίδικα κουστούμια, ζιβάγκο, τρύπια
παπούτσια που αργότερα μετατράπηκαν σε μοντέλα Hugo Boss, αυτοκίνητα Land
Cruiser, συλλογές πινάκων και κομπολογιών».

Οι προμήθειες οπλικών συστημάτων στη χώρα μας πρέπει να γίνονται με βάση το
νόμο 284/89, το ΠΔ 438/95 και το ΠΔ 189/97, σύμφωνα με τις 18 συγκεκριμένες
διαδικασίες που ορίζουν. Οι διαδικασίες αυτές ίσως να μην εφαρμόστηκαν ποτέ.
Από την αρχική εισήγηση του Α/ΓΕΕΘΑ για τα αναγκαία οπλικά συστήματα για την
άμυνα της χώρας στα αρμόδια όργανα, κάθε φορά καταλήγαμε να αγοράζουμε
σαράβαλα για να τηρούμε διεθνείς πολιτικές και οικονομικές ισορροπίες.

Η ΓΔΕ (Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών) προτείνει εξοπλιστικά τα οποία τελικά εγκρίνουν
ή απορρίπτουν εκτός των άλλων ο Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., ο Υπουργός Ανάπτυξης και
παλιότερα ο Υπουργός Αιγαίου, όλοι μέλη του ΚΥΣΕΑ, κατά διεθνή πρωτοτυπία.

Την ύπαρξη διαφθοράς στον τομέα των εξοπλισμών βοήθησαν σε κάθε περίπτωση
ακόμα δύο βασικοί παράγοντες. Πρώτον, τα λεγόμενα αντισταθμιστικά οφέλη, η αξία
των οποίων πάντα εξαντλήθηκε μόνο ως ανακοίνωση όταν αναφέρονταν ως
υποχρεώσεις των αναδόχων εταιρειών που αναλάμβαναν την υποχρέωση πώλησης
του οπλικού συστήματος. Καμία ρήτρα περί της μη τήρησης του χρονοδιαγράμματος
τους, καμία ρήτρα για τη μη πλήρη τήρηση της εκάστοτε συμφωνίας, καμία ιδιαίτερη
συμφωνία για περιπτώσεις αλλαγών των αντισταθμιστικών στην πορεία του χρόνου.

Δεύτερον, τα “eligible parties”. Ως τέτοια καλούνται οι εταιρείες -  γραφεία
εκπροσώπων των ανάδοχων εταιρειών που έχουν ξεφυτρώσει τελευταία στο Χολαργό
και το Κολωνάκι, στελεχωμένες κατά κανόνα από απόστρατους. Υπερτιμολογούν την
ονομαστική αξία των αντισταθμιστικών οφελών, εξασφαλίζουν την προμήθεια τους
και εν συνεχεία, εκμεταλλευόμενοι το ασαφές ελληνικό νομικό πλαίσιο τα «θάβουν».

¶λλοτε δε, εισάγουν φτηνά ανταλλακτικά ή άλλα πάγια στοιχεία από χώρες του
εξωτερικού, τους κολλάνε την ταμπέλα «Made in Volos» από εργοστάσιο – βιτρίνα
που διατηρούν και εισπράττουν και επίδομα εντοπιότητας.

Αναφέρω μόνο μερικά χαρακτηριστικά νούμερα. 1) Ζημιές εις νέο (συσσωρευμένες
ζημιές) των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων (αμέσως μετά τη συγχώνευση ΕΒΟ
– ΠΥΡΚΑΛ): 544.650.807 ευρώ!!! 2) Μετακινήσεις λειτουργών: το 1998: 278 εκ. δρχ,
το 1999: 523 εκ. δρχ., το 2000: 575 εκ. δρχ., το 2001: 646 εκ. δρχ., το 2003
πάνω από 3 εκ ευρώ. 3) Δαπάνες για εξοπλισμούς την περίοδο 1996 – 2001: 8,6 τρις
δραχμές. Μεγαλύτερες από το πρώτο και το δεύτερο Κ.Π.Σ.

Σήμερα θεωρώ επιτακτική ανάγκη τη συγκρότηση σώματος ορκωτών ελεγκτών
στις ένοπλες δυνάμεις. Ανθρώπων επιστημονικά καταρτισμένων, μόνιμων λειτουργών
και όχι μετακλητών υπαλλήλων. Δυστυχώς φτάσαμε στο σημείο να αναρωτιόμαστε
αν σε ορισμένα πράγματα η άγνοια ξεπερνά τη σκοπιμότητα ή αντιστρόφως. Σε κάθε
περίπτωση όμως, δουλειά κάθε συγκροτημένου και ευνομούμενου κράτους είναι να
προστατεύει τους πολίτες του από κάθε πιθανότητα κατασπατάλησης δημοσίου
χρήματος. Με το κατάλληλο νομικό πλαίσιο και την κατάλληλη τιμωρία για όσους
δεν το τηρούν. Ελπίζουμε.



Τελευταία ενημέρωση ( Τετάρτη, 14 - 01 - 2009 )

ΟΝΝΕΔ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ::::::::::::::::::::::::::::::::::: Hosted by J&L Creations